05.06.2008

Start

După cum mulţi ştiţi deja, din luna iunie am inceput o aventura, adica m-am mutat cu serviciul in Bucuresti. Deocamdata, ca sa nu fie trecerea foarte brusca, incep din Otopeni pentru ca aici va fi locul de munca pentru citeva luni pana cind firma va gasi un alt sediu in Bucuresti.
Suntem 6 persoane deocamdata, si pana la urma vom fi 9 (si cu sergentul 10 cum zice poetul) si noi astia formam o echipa cu un nume lung si care nu spune nimic, evident in engleza.
In primele luni, adica pana prin octombrie-noiembrie o sa facem si citeva cursuri care se anunta interesante. Primul va incepe chiar luni si dureaza toata saptamana viitoare.
In primele luni o sa fac naveta saptamanal Deva-Bucuresti, cu trenul sau cu avionul, ceea ce nu e tocmai placut, dar asta e.
In prima saptamana am stat la un hotel in Otopeni, unde partea cea mai faina a fost ca am avut acces nelimitat la piscina, sauna, jacuzzi, fitness, etc.
In viitor o sa stau si la alte hoteluri, in functie de locul in care va trebui sa fiu, pana cind o sa imi gasesc o locuinta stabila si atunci se va inceia si cu naveta saptamanala.
Cam atat deocamdata, pentru primul post e destul, sper sa am timp sa mai scriu ce si cum.

Niciun comentariu: