03.09.2008

In Sicilia fui ...

... non vedo, non sento, non parlo (Am fost in Sicilia, n-am vazut, n-am auzit, nu vorbesc). Asa zice o vorba pe acolo, inscriptionata si pe tricouri-suvenir.
A fost frumos, dar au fost si destule lucruri care nu mi-au placut. Per total a fost bine, dar nici macar nu s-a apropiat de vacanta de anul trecut din Portugalia, cu care tot timpul am facut comparatii.
Pe scurt, mi-au placut peisajele, cladirile vechi din orasele istorice, restaurantele si mai ales mancarurile si cateva plaje (putine), nu mi-au placut mizeria, strazile inguste si inghesuiala, galagia din orase si pozitionarea vilei in care am stat, departe de orice.
Cam asta ar fi deocamdata, cind o sa mai am timp si chef o sa mai scriu si alte detalii.
Poza de mai jos e un apus de soare, cum n-am mai vazut pana acuma, linga San Vito Lo Capo.

Niciun comentariu: