08.01.2012

Antrenament San Giuliano 10km

Primul antrenament pe anul 2012 (de fapt al doilea dar pe primul nu l-am înregistrat) a fost o alergare de 10 km la intensitate medie. Am alergat singur, pe o vreme ideală, cu soare și fără vânt, cu o temperatură în jur de 10 grade.
După 3 săptămâni de repaus în perioada sărbătorilor începutul e mai mult decât satisfăcător.

Start

După aproape 2 ani de alergat m-am gândit să scriu despre asta şi poate şi despre alte lucruri care mi se întâmplă. Sper să mă ţin de treabă şi vă placă.
O să postez antrenamentele pe care le fac şi concursurile la care particip, înregistrate cu GPS+ul meu Garmin Forerunner 310XT.
Antrenamentele le fac de obicei în parcul San Giuliano din Mestre(Venezia) şi particip la diverse curse numite noncompetitive care se organizează de obicei duminica în localităţile din jurul Veneziei.
Particip la curse oficiale organizate sub umbrela FIDAL (Federaţia Italiană de Atletism) şi IAAF, la categoria Amatori/Master. Am alergat până acum 3 maratoane, 4 curse de 30 km, 6 jumătăţi de maraton şi 2 curse de 10 km.
Sunt înscris de 1 an la clubul Polisportiva Biancazzura Pettinelli.
Cam asta e introducerea, să trecem la fapte. Spor la citit vouă şi spor la alergat şi scris mie!

02.12.2009

Unirea Urziceni - FC Sevilla

Poza facuta cu noul telefon HTC Touch Diamond 2, din Tribuna Zero a Stadionului Steaua, miercuri 25 noiembrie 2009.

11.08.2009

Santander, Cantabria, Spania

Plec în concediu. Peste 5 zile. În vizită la o verişoară care s-a mutat la Santander. O să zbor cu Lufthansa până la Bilbao şi mai departe cu autobuzul. O să stau acolo 10 zile şi plănuiesc să mă plimb prin toată regiunea.
Din ce am văzut pe net zona e superbă, cu câteva rezervaţii naturale spectaculoase, munţi, dealuri şi bineînteles Oceanul Atlantic cu plaje frumoase pentru toate gusturile. Sper să fie fain, impresii şi poze la întoarcere.

10.08.2009

My new best friend

Mi-am cumpărat de curând bicicletă, de aici. O vedeţi în poză. Am dat pe ea cu mult mai mulţi bani decât plănuisem iniţial, dar când am văzut-o în magazin a fost ca o dragoste la prima vedere si acum sunt super încântat.
Traficul şi poluarea din Bucureşti nu asigură tocmai cele mai bune condiţii de plimbare cu bicicleta, dar au mai rămas câteva zile până la concediu când o sa dau ture pe la Brebu Nou (lângă Gărâna, jud. CS) vreo 3-4 zile şi după aia 1 săptămână pe dealurile din jurul Devei. Abia aştept!

08.09.2008

Back to work

S-a terminat concediul. Nasol.
Ieri a trebuit sa ma intorc la Bucuresti (Otopeni de fapt) pentru ca reincepem munca. Am venit cu masina ca sa-mi pot aduce o gramada de chestii de care am nevoie in noua casa. Mi-a fost groaza de trafic, dar spre surprinderea mea a fost foarte lejer. Am plecat din Deva duminica dimineata la 8:15 si am ajuns in fata blocului din Otopeni la 14:15, adica dupa exact 6 ore, din care aproximativ 30 de minute au fost pauze pe drum.
Am venit pe Valea Oltului unde nu tin minte sa fi vazut vreun TIR (!!!), ceea ce pot spune ca m-a socat, dupa ce facusem drumul invers cu vreo 4 zile in urma intr-o aglomeratie infernala. Nici pe Centura Bucurestiului nu am avut nici o problema cu traficul. Nu stiu care a fost motivul pentru traficul asta lejer, poate pentru ca era duminica dimineata, sau altceva, habar n-am.

03.09.2008

In Sicilia fui ...

... non vedo, non sento, non parlo (Am fost in Sicilia, n-am vazut, n-am auzit, nu vorbesc). Asa zice o vorba pe acolo, inscriptionata si pe tricouri-suvenir.
A fost frumos, dar au fost si destule lucruri care nu mi-au placut. Per total a fost bine, dar nici macar nu s-a apropiat de vacanta de anul trecut din Portugalia, cu care tot timpul am facut comparatii.
Pe scurt, mi-au placut peisajele, cladirile vechi din orasele istorice, restaurantele si mai ales mancarurile si cateva plaje (putine), nu mi-au placut mizeria, strazile inguste si inghesuiala, galagia din orase si pozitionarea vilei in care am stat, departe de orice.
Cam asta ar fi deocamdata, cind o sa mai am timp si chef o sa mai scriu si alte detalii.
Poza de mai jos e un apus de soare, cum n-am mai vazut pana acuma, linga San Vito Lo Capo.